SCA'24: Šeimos terapija

SCA'24: Family Therapy

N13

Žanras

Tragikomedija, Pagrindinis konkursas

Filmo trukmė

2val. 2min.

Pakelėje dega mašina, šalia jos stovi nelaimės sukrėsta šeima. Tačiau ši juodojo humoro komedija yra apie pasiturinčią slovėnų šeimą, kuri pravažiuoja pro tragišką įvykį, nė nepritildžiusi interviu su Slavojumi Žižeku. Kai prie jų stiklinės rezidencijos durų pasirodo Džulianas, – sūnus iš ankstesnių tėvo santykių, – vaikinas išjudina šeimos pusiausvyrą ir atveria po tobulumo fasadu besislepiančius trūkumus, baimes, disfunkcinius santykius. Pirmą kartą Tribekos festivalio konkursinėje programoje dalyvavęs slovėniškas filmas – šmaikšti ir taikli satyra, pasiskolinusi Pasolini „Teoremos“ premisą, beda pirštu į cinišką buvimą aukščiau kito šiandienos visuomenėje.

A car is burning on the side of the road and a family is standing next to it, shocked by the calamity. However, this black humour comedy is about a wealthy Slovenian family who drive past a tragic accident and without even turning down an interview with Slavoj Žižek on the radio. When Julian, a son from his father's previous relationship, shows up at the door of their all-glass residence, he upsets the family's equilibrium and reveals the flaws, fears and dysfunctional relationships hidden underneath the facade of perfection. This Slovenian film, in competition for the first time at the Tribeca Film Festival, is a witty and apt satire, borrowing the premise of Pasolini's Teorema, and pointing the finger at the cynical existence of being superior to the other in today's society.

Prestižiniuose kino festivaliuose pastebėtos slovėnų režisierės ir scenaristės Sonjos Prosenc filmai „Medis“ (2016) ir „Meilės istorija“ (2020) kandidatavo į „Oskarą“ geriausio užsienio filmo kategorijoje, kino portalas „Cineuropa“ ją išrinko viena talentingiausių Europos moterų režisierių.

Slovenian director and screenwriter Sonja Prosenc's The Tree (2016) and History of Love (2020) both have been recognised at prestigious film festivals, were nominated for an Oscar in the Best Foreign Film category, while she was voted by Cineuropa as one of Europe's most talented female directors.

Režisierė / Director: Sonja Prosenc

Scenarijaus autorė / Screenplay: Sonja Prosenc

Kompozitorius / Composer: Primoz Hladnik

Prodiuseris / Producer: Rok Secen

Vaidina / Cast: Marko Mandic, Aliocha Schneider, Katarina Stegnar

Festivaliai / Festivals: Tarptautinis „Tribekos“ kino festivalis; Tarptautinis Sarajevo kino festivalis

Tribeca International Film Festival; Sarajevo International Film Festival

Žanras

Tragikomedija, Pagrindinis konkursas

Filmo trukmė

2val. 2min.

Pakelėje dega mašina, šalia jos stovi nelaimės sukrėsta šeima. Tačiau ši juodojo humoro komedija yra apie pasiturinčią slovėnų šeimą, kuri pravažiuoja pro tragišką įvykį, nė nepritildžiusi interviu su Slavojumi Žižeku. Kai prie jų stiklinės rezidencijos durų pasirodo Džulianas, – sūnus iš ankstesnių tėvo santykių, – vaikinas išjudina šeimos pusiausvyrą ir atveria po tobulumo fasadu besislepiančius trūkumus, baimes, disfunkcinius santykius. Pirmą kartą Tribekos festivalio konkursinėje programoje dalyvavęs slovėniškas filmas – šmaikšti ir taikli satyra, pasiskolinusi Pasolini „Teoremos“ premisą, beda pirštu į cinišką buvimą aukščiau kito šiandienos visuomenėje.

A car is burning on the side of the road and a family is standing next to it, shocked by the calamity. However, this black humour comedy is about a wealthy Slovenian family who drive past a tragic accident and without even turning down an interview with Slavoj Žižek on the radio. When Julian, a son from his father's previous relationship, shows up at the door of their all-glass residence, he upsets the family's equilibrium and reveals the flaws, fears and dysfunctional relationships hidden underneath the facade of perfection. This Slovenian film, in competition for the first time at the Tribeca Film Festival, is a witty and apt satire, borrowing the premise of Pasolini's Teorema, and pointing the finger at the cynical existence of being superior to the other in today's society.

Prestižiniuose kino festivaliuose pastebėtos slovėnų režisierės ir scenaristės Sonjos Prosenc filmai „Medis“ (2016) ir „Meilės istorija“ (2020) kandidatavo į „Oskarą“ geriausio užsienio filmo kategorijoje, kino portalas „Cineuropa“ ją išrinko viena talentingiausių Europos moterų režisierių.

Slovenian director and screenwriter Sonja Prosenc's The Tree (2016) and History of Love (2020) both have been recognised at prestigious film festivals, were nominated for an Oscar in the Best Foreign Film category, while she was voted by Cineuropa as one of Europe's most talented female directors.

Režisierė / Director: Sonja Prosenc

Scenarijaus autorė / Screenplay: Sonja Prosenc

Kompozitorius / Composer: Primoz Hladnik

Prodiuseris / Producer: Rok Secen

Vaidina / Cast: Marko Mandic, Aliocha Schneider, Katarina Stegnar

Festivaliai / Festivals: Tarptautinis „Tribekos“ kino festivalis; Tarptautinis Sarajevo kino festivalis

Tribeca International Film Festival; Sarajevo International Film Festival