Žanras: Nenurodyta
Cenzas: N-13. 7-12 m. vaikams būtina suaugusiojo palyda.
Kino teatruose nuo: 2013-03-14
Kino teatruose nuo: | 2013-03-14 |
Trukmė: | 2h 40min |
Platintojas: | Kino pavasaris |
KINO PAVASARIS 2013.
PROGRAMA: Kritikų pasirinkimas.
Filmo ašis – kankinantys, nuolat nutrūkstantys, bet ir vėl atsinaujinantys santykiai tarp režisieriaus ir mokytojo Lorens bei jo merginos Fredės, dirbančios kino prodiusere. Pirmuosiuose filmo kadruose matome juos jaukiai besiglaudžiančius vienoje jų mėgstamiausių vietų – automobilių plovykloje, kuri tampa išraiškingu klaustrofobiškų poros santykių simboliu. Tai pašėlę bohemiečiai, kuriems nė motais tradicijos, jie svaigiai plaukia gyvenimo upe reikšdami panieką aplinkiniam pasauliui. Bet jų svaigus gyvenimas staiga nutrūksta, kai Lorens apsiverkia ir prisipažįsta manąs, jog jis yra vyro kūne įkalinta moteris. Fredę ištinka šokas, tačiau netrukus ji nutaria, jog reikia gyventi taip, lyg nieko nebūtų nutikę. Vis dėlto šeimos spaudžiama ir kamuojama abejonių pora išsiskiria.
Kaip Fredei ir Lorens likti drauge, jeigu biologija ir visuomenė prieštarauja jų santykiams? Ar jie gali gyventi vienas be kito? Lorens tai ne bėda, jo asmenybė nepasikeitė. Tačiau Fredė negali to pasakyti apie save.
Režisierius / Director: Xavier Dolan
Scenarijaus autorius / Screenwriter: Xavier Dolan
Pagrindiniai aktoriai / Principal Cast: Melvil Poupaud, Suzanne Clement, Nathalie Baye, Monia Chokri
Operatorius / Cinematographer: Yves Bélanger
Montažas / Editor: Xavier Dolan
Kompozitorius / Music: Noia
Prodiuseris / Producer: Lyse Lafontaine, Nathanaël Karmitz, Charles Gillibert
Kalba / Language: prancūzų / French
Subtitrai / Subtitles: anglų, lietuvių / English, Lithuanian
Apie režisierių.
Xavieras Dolanas (gim. 1989 m. Monrealyje, Kanadoje).
„Aš nužudžiau savo mamą“ (2009), „Įsivaizduojamos meilės“ (2010), „Bet kokiu atveju Lorens“ (2012, „Kino pavasaris“).
Synopsis.
The film centres on the tortured, on-again, off-again relationship between Laurence, a writer and teacher, and his girlfriend Fred, a line producer on film productions. As the film opens, they’re ensconced in one of their favourite places: the car wash, a fitting emblem for their claustrophobic relationship. Devout bohemians who have little interest in conventional mores, they lead a charmed existence buoyed by their contempt for virtually everyone else on the planet. That is, it’s a charmed existence until Laurence breaks down in tears and confesses that he believes he’s a woman trapped in a man’s body. Initially shocked, Fred soon decides to carry on as if nothing has happened. But as family pressures and her own doubts begin to mount, the couple drifts apart.
The crux of the film is this: how can Fred and Laurence stay together when biology – and society – are lined up against them? Can they survive being apart? For Laurence, it’s a non-issue: he’s still the same person. Fred, however, isn’t so sure.