Siuzana su vaikais pasirodo prie savo sesers Žanos durų. Iš pradžių atrodo, kad ji nori atkurti seniai prarastą ryšį su sese. Tačiau kitą rytą iliuzijos subliūkšta – Siuzanos nebėra. Policija, žmogui pradingus savo noru, niekuo negali padėti. Pyktį pakeičia Žanos gilėjantis suvokimas, kad ji tapo nauja dviejų vaikų, kuriuos vos pažįsta, mama.
Nathan Ambrosioni
Nathanas Ambrosioni kilęs iš Pietų Prancūzijos. Jo karjera kine prasidėjo dar paauglystėje savanoriškai prisidedant prie siaubo filmų gamybos, kurie vėliau buvo atrinkti į tokius festivalius kaip BIFFF, „Screamfest“, „Fantasia“, „Sitges“, BAFICI, CIFF, „FrightFest“. Režisieriaus trumpametražis debiutas „Kas mums belieka“ (2016) buvo atrinktas į Kalgario tarptautinį kino festivalį ir San Fransisko tarptautinį kino festivalį. Jo ilgametražis debiutas „Popieriniai lėktuvėliai“ (2018) pelnė ne vieną apdovanojimą.

Siuzana su vaikais pasirodo prie savo sesers Žanos durų. Iš pradžių atrodo, kad ji nori atkurti seniai prarastą ryšį su sese. Tačiau kitą rytą iliuzijos subliūkšta – Siuzanos nebėra. Policija, žmogui pradingus savo noru, niekuo negali padėti. Pyktį pakeičia Žanos gilėjantis suvokimas, kad ji tapo nauja dviejų vaikų, kuriuos vos pažįsta, mama.
Nathan Ambrosioni
Nathanas Ambrosioni kilęs iš Pietų Prancūzijos. Jo karjera kine prasidėjo dar paauglystėje savanoriškai prisidedant prie siaubo filmų gamybos, kurie vėliau buvo atrinkti į tokius festivalius kaip BIFFF, „Screamfest“, „Fantasia“, „Sitges“, BAFICI, CIFF, „FrightFest“. Režisieriaus trumpametražis debiutas „Kas mums belieka“ (2016) buvo atrinktas į Kalgario tarptautinį kino festivalį ir San Fransisko tarptautinį kino festivalį. Jo ilgametražis debiutas „Popieriniai lėktuvėliai“ (2018) pelnė ne vieną apdovanojimą.
Nathan Ambrosioni
Nathanas Ambrosioni kilęs iš Pietų Prancūzijos. Jo karjera kine prasidėjo dar paauglystėje savanoriškai prisidedant prie siaubo filmų gamybos, kurie vėliau buvo atrinkti į tokius festivalius kaip BIFFF, „Screamfest“, „Fantasia“, „Sitges“, BAFICI, CIFF, „FrightFest“. Režisieriaus trumpametražis debiutas „Kas mums belieka“ (2016) buvo atrinktas į Kalgario tarptautinį kino festivalį ir San Fransisko tarptautinį kino festivalį. Jo ilgametražis debiutas „Popieriniai lėktuvėliai“ (2018) pelnė ne vieną apdovanojimą.