Operos dainininkė Nora atvyksta į Suomijos salą palaidoti savo vyro, tačiau čia gyvenanti pastorė Natalija ją pasitinka nenoriai. Magiškame salos kraštovaizdyje tarp moterų užsimezga kaltės ir gedulo persismelkęs ryšys. Naujausiame garsios suomių dokumentininkės filme, kurį Honkasalo sukūrė po dešimties metų kūrybinės pertraukos, netekties istorija pasakojama pasitelkiant Šiaurės Amerikos autochtonų mitą apie „orendą“ – nematomą jėgą, slypinčią visoje gyvybėje.
Pirjo Honkasalo
Pirjo Honkasalo gimė 1947 m. Helsinkyje. Į kino akademiją įstojo būdama vos 17 metų. Pirmasis svarbus Honkasalo režisūrinis darbas – istorinė drama „Ugnies liežuviai“ (1980), dalyvavusi Kanų kino festivalio konkursinėje programoje. Kaip dokumentininkė ji labiausiai žinoma dėl „Šventųjų ir prakeiktųjų“ trilogijos. „Scanorama“ yra rodžiusi tris režisierės filmus: „Trys melancholijos kambariai“ (2004), „Ito – miesto dvasininko dienoraštis“ (2009) ir „Betoninė naktis“ (2013).

Operos dainininkė Nora atvyksta į Suomijos salą palaidoti savo vyro, tačiau čia gyvenanti pastorė Natalija ją pasitinka nenoriai. Magiškame salos kraštovaizdyje tarp moterų užsimezga kaltės ir gedulo persismelkęs ryšys. Naujausiame garsios suomių dokumentininkės filme, kurį Honkasalo sukūrė po dešimties metų kūrybinės pertraukos, netekties istorija pasakojama pasitelkiant Šiaurės Amerikos autochtonų mitą apie „orendą“ – nematomą jėgą, slypinčią visoje gyvybėje.
Pirjo Honkasalo
Pirjo Honkasalo gimė 1947 m. Helsinkyje. Į kino akademiją įstojo būdama vos 17 metų. Pirmasis svarbus Honkasalo režisūrinis darbas – istorinė drama „Ugnies liežuviai“ (1980), dalyvavusi Kanų kino festivalio konkursinėje programoje. Kaip dokumentininkė ji labiausiai žinoma dėl „Šventųjų ir prakeiktųjų“ trilogijos. „Scanorama“ yra rodžiusi tris režisierės filmus: „Trys melancholijos kambariai“ (2004), „Ito – miesto dvasininko dienoraštis“ (2009) ir „Betoninė naktis“ (2013).
Pirjo Honkasalo
Pirjo Honkasalo gimė 1947 m. Helsinkyje. Į kino akademiją įstojo būdama vos 17 metų. Pirmasis svarbus Honkasalo režisūrinis darbas – istorinė drama „Ugnies liežuviai“ (1980), dalyvavusi Kanų kino festivalio konkursinėje programoje. Kaip dokumentininkė ji labiausiai žinoma dėl „Šventųjų ir prakeiktųjų“ trilogijos. „Scanorama“ yra rodžiusi tris režisierės filmus: „Trys melancholijos kambariai“ (2004), „Ito – miesto dvasininko dienoraštis“ (2009) ir „Betoninė naktis“ (2013).